Ayy bebek arabalarını o kadar araştırdım ki bu konuda artık hunimi takıp konuşuyorum 😁
Hiç içime sinen bir çözüm bulamadım. Bebeğin ilk aylarda rahatı açısında travel sistem çok rahat görünüyor. Ama onu katlayıp toplamak kaldırmak vs büyük mesele görüdüğüm kadarıyla. Bir de 5.katta oturuyoruz, asansörlü ama minicik asansör illa ki arabayı katlamam gerekecek asansöre binerken. Zaten her yere de şahsi araçla giden insanlarız, travel sistemi arabaya sığdırmak da sıkıntı.
Bu sebeplerden kabin tipi mantıklı geliyor. Ama onu da yenidoğana kullanmak imkansız. Bir de hep tek yönlü bu canına yandığımın kabin tipi arabaları 😁
En son bi arkadaşımdan “ne araba ne puset ikisini de kullanmıyorum, sling ve kanguru yetiyor bize” sözünü duyduktan sonra hunimi takıp almıyorum be bebek arabası dedim 🥳
Çok uzattım ama siz ne düşünüyorsunuz?
Varsa bebek arabası konusunda tavsiyelerinizi alırım. Kurtarın beni bu dertten 😁