Saelif banada yapmadılar eve gelenler doktorum mutlaka yaptır demişti ben gidip yaptırmıştım sadece parola olmuyor pozitif olunca gereken durumda kan sulandırıcı yazıyorlar doktor ama sizin gelmiş geçmiş artık bebeğinizin de iyi olduğunu duyup içinizi rahatlatın bence gidip