9392 iki ay üst üste yaşadım geçen sene Eylül ve Ekim aylarında.. bu sene Eylül ayında kızımı kucağıma aldım çok şükür.. bir çok kadının yaşadığı fakat farketmediği bir durummuş kimyasal gebelik.. esasen sağlıklı olunduğunun da göstergesiymiş.. lütfen kendinizi yıpratmayın, Rabbim kucağınızı doldursun tez vakitte