zeynepin_annesiiii Kızlar doğum yapalı 51 gün oldu hala ara ara lekelenme devam ediyo adet de olmadım koyu değil açık kırmızı bir sıkıntı mı var acaba emziriyorum normal doğum yaptım
Aaayseeee zeynepin_annesiiii Benimde normal doğumdu ve 3 ay sürdü leke leke kan. Doktor doktor gezdim hiç bişey yok dediler. Zor doğum olmuş diyen oldu beyinden salgılanan hormon diyen oldu ama geçti şimdi 2. Ye hamileyim