ebrar6036 Hanımlaaarr isimli hastane çıkışı yaptırıcam da Asel isminde okeyim ama Zümra ya hala tam alışamadım galiba içimde hep acaba var sizce nasıl çok bilindik biliyorum ama bilindik olur olmaz o benim için dert değil
Deletedmom_29 ebrar6036 Zümra tek başına çok güzel bir isim Asel bence kulağa daha aşina ve alışılmış Zümra diye öneririm ben naçizane fikrim 🥰