Merhabalar, 35+2 haftaligim, gebelik diyabeti ciktigi icin doktorum 3 hafta sonra dogumu baslaticaz dedi.
Suni sanciyla normal dogum olmadi sezeryan olarak.
Gebelik diyabetinde normal haftasini beklemeden dogumu baslatilan varmi? Normal durummu bu? Yasayan yada bilen varsa bekliyorum…