Kızlar geçen hafta pazartesi günü grip başladı bende , grip gibiydi bana göre yani öksürük olmadı ama burnum aktı , sonra tıkandı , çok az başım ağrıdı , eklem ağrısı falan olmadı , halsizlik cok olmadı . 1 hafta sürdü. Bugün biontech ikinci aşımı olacaktım ama son anda aklıma geldi ‘ya corona oldursam’ bir aşım var diye böyle atlattıysam diye. Eşim iki aşılı daha önce atlattı zaten ben gripken onda bişi yoktu . Şimdi eğer korona ise bu ben aşı da olursam fazla antikor olacak Allah korusun ne yapmalıyım ya ? 🥺