Nutelllaa Dün uyandigimdan belli geçmeyen kasık ağrım vardı karnımın ici yırtılır gibi acıyor ağrıyor hala öyle ağlıyorum artık. Ishalim var .dun acile gittim sırf ishalin var diye cobitli hastaların olduğu yerde muayene oldum .nst çok az bi sanci vardı artık anlıyorum. Ama doktor yok dedi peki dedim kan aldı iki kere idrar verdim .covit testi verdim ..tam 7 saat bunları bekledim acıyla. Bi ara yürüyemedim ağladım artık. Ama ona rağmen doktor sonuçlarda hiçbişey olmadığını söyledi bana mafem hicbiseyim yok neden bugün uyuyamadım ağrıdan şuan acıdan kıvranıyorum. Devlet hastanesi bi dert özel ayrı dert valla …sonuclari bıraktım kırmızı olanları ss alıp. Anlayan yorum yaparsa çok sevinirim 😔 https://resimyukle.io/g/ZYUq1L7Aaz
Nutelllaa Nutelllaa doktor kan pihtilasman bi tık yüksek çıkmış ilaca gerek yok dedi.covittten yâda gebelikten dedi .bu da kafamda soru işareti olarak kaldı. Covit negatif sonucum.
Ayaz_Kuzum Nutelllaa Rabbim yardimcin olsun canim inshaAllah🤲🏻♥️ Bir bilgim yok ustte kalsin umarim cvp veren cikar🥺
glsm_kr8383 Nutelllaa Canım geçmiş olsun 🙏. Anlamam pek sonuçtan fln ama kötüysen yine git doktora bi terslik olmasa niye böyle ağrılar girsin ki. Allah korusun erken doğum sancısı ağrısı fln olmasın mı acaba
marbling10 Nutelllaa gebelikte kan pıhtılaşma eğilimi normalden fazladır. Tahlil spnuçlarınıza bakıp anlıyorsam yorumlayacağım. Edit: kan değerleriniz çok anormal değil bir sıkıntı görünmüyor. İdrar tahlili verdiniz mi? Enfeksiyon olabilir.
Minnaksercecik Allah şifalar versin korkma başka bir doktora daha git yada sağlık ocağına tahlilleri göster idrar yolu enfeksiyonu da olabilir yada gaz sıkışması da havalar soğudu ayakları usutmemek lazim
Ayaz_Kuzum Nutelllaa bazi degerler refarans dışı çıkmış ona rağmen doktor bişey yok demiş garip geldi açıkçası tabi onlar daha iyi bilir. Bencede bu sonuçlarını bi başka doktora da göster ve bütün sıkıntılarını söyle umarım herşey normaldir🤲🏻
Nergisseher marbling10 Nutelllaa kan tahlili normal referans dışı olan bütün değerler gebelikten kaynaklı yükseliyor zira benimde öyle. İdrar tahlili sonucuna bakmak lazım o yok
Nutelllaa marbling10 verdim normal gözüküyor o. normal dedi zaten doktorda. Kültür sonucu üç güne çıkıyor o daha yok ortada canım
marbling10 Nergisseher muhtemelen enfeksiyonla alakalı bir sıkıntı yaşıyor arkadaş. İdrar tahliline bakmamaları şaşırttı doğrusu.
Melistosum Sanki idrar yolunuzda enfeksiyon var gibi agrimda bar diyrsunuz karninjzda kadın doğumcuya gozuktunuz mu acildeki doktorlar açıkçası çok ilgilenmiyor