BuFi2012 Kızlar tansıyonum 9-10 larda çıkıyo nabzımda 76 neden düşük bu kadar. Kalbimin böyle yavasladıgını hıssedıyo gıbı oluyorum. Kötü bişimi düşük nabız
Gulkar BuFi2012 benimde hep düşük basim döner gibi oluyor doktorum bol su icmemi söyledi özellikle sabahları daha düşüyor hemen bardak bardak su içiyorum geciyor
mucizem61 canım benimki seninkinden düşük ama korkma hamikekite olan bisey cikmasından ise düşük olması çok daha iyiymiş doktorum oyle dedi ayaklarını biraz yükseğe kaldır dinlen rahatliyor insan geçmiş olsun kaç haftalık oldun cnm
BuFi2012 mucizem61 ya nabzımda 100 falan çıkardı olmadı 90 larda 76 görünce ondanda tedirgin oldum. 37. Haftamdayım canım. Tuzlu ayran mı içsem acaba
zeydefem BuFi2012 ben de 37+3 üm bi kaç gündür benim de nabzım düşük çıkıyor sebebi ne acaba 🤔 ama benim tansiyonum tam tersi bu aralar 13/8 filan çıkıyo
mucizem61 BuFi2012 tuzlu ayran ic cnm oh ne guzel sona yaklaşmışsın ben daha 22. 2 haftaligim rabbim sağlıkla kucaklarimiza almayı nasip etsin ınsallah
BuFi2012 deletedmom6295 yaptırdım canım. Doktorum herhangi bişi sölemedi. Bi tsh da yükselme var az bişi
kizbebekannesii Arkadaşlar 12 haftalık hamileyim nabzım 92 cıkıyor az değil mi korktum bebeğimin kalbine bişi mi oldu diye yeni gittim doktora aslında ama.