Haticetkr 4 haftalık hamileyim ve 3 gündür devam eden bir mide bulantısı var gece dahi uyutmuyor. Doktorum bir ilaç yazdı ama acayip uyku yapıyor kafamı kaldıramıyorum. Sizde bu durumda olanlar neler yaptı ?
Sibel_l3 Haticetkr 13 haftadayiz hala o ilacı kullanıyorum prilam ismi, ama azalma oldu bende bugün içmedim
Ahlahanim Haticetkr ben 26 haftamı bitirdim hala bulantım olabiliyor. İlac iyi geliyor. Uykuya gelince keske suan uyuyabilsem. Bol bol uyuyun 😊
Zarifhnm1 Bende prilam kullanıyorum gece yatarken al dedi doktorum uyku yaptığı için iyi geliyor ama hala yemeklerden tiksiniyorum 😔