Merhaba güzel anneler ve anne adayları. İlk hamileliğim ve cuma günü 38+0 gün ile normal doğum yaptım. Kontrol günümüzdü ve nst yüksek sancılar gösterdi, muayene ile de 2 cm açılmam olduğunu söyledi doktorumuz. Suni sancı ile destekleyip kontrollü normal doğuma yönlendirdi. Saat 11 gibi yatışım yapıldı, 12 gibi suni sancı almaya başladım ve 14.30da oğlum doğdu. Toplam 2.5 saatlik bi süreç ve sadece son yarım saatinde zorlandım. Son 5 dakika herkes gibi benim için de bir hayli zordu. Hatta son 2 dakika tansiyonum vs düşmüş olacak ki hatırlamıyorum bi kısmını. Ama şuan 3 günlük minnoşum ile şahane vakit geçiriyoruz çoktan unuttuk acıları. Biz 9 ay boyunca spor yaptık, onun da kolaylığını gördüğümüzü düşünüyorum. Herkese kolay doğumlar sağlıklı evlatlar diliyorum ❤️❤️
