Bitki çayı içmek hurafe bi durum değil ki,içerisindeki ödem attırıcı etkiler yüzünden önerilmiyor:) Uzun bir süre perinatologa gittim riskli gebelik uzmanım bile 20li haftalarda olmama rağmen asla bitki çayı önermiyorum yalnızca ıhlamur oda 1-2 bardağı geçmeyecek şekilde dedi. Şuan 32 haftalığım ıhlamur dışında da tüketmiyorum