Gamzebrb Selam kızlar umarım hepimiz sağlıklı bi şekilde bebeğimizi kucağımıza alırız 😇 dün hastaneye gittiğimde doktorum bebeğin kanala girmiş dedi bu kadar erken giren var mı? Yada bilginiz. Korkularım arttı birazcık acaba her an doğuracak mıyım diye 😃
nurkse Gamzebrb benim oğlumun biri 30.haftadan beri kanalda 😊ama doğum kanalın açık mı kapalı mı o önemli
Gamzebrb Merveelisa kız ne güzel işte keşke benimkiside doğacağı zaman girseydi böyle erken girince kafası uzun oluyomuş bide hareket alanım iyice kısıtlandı bişey olacak diye korkuyorum 😂
Gamzebrb Zeyyyn oyy maşallah 🥰 sürekli sağa sola döndürmek gerekiyomuş düzelmesi için bide kordon dolanma riski daha yüksekmiş böyle bi sorun yaşadın mı
Zeyyyn Gamzebrb evet kanala girdiğini öğrendikten sonraki kontrolde kordon dolanmış dedi doktor sağlı sollu yatırıyorum
Zeyyyn Gamzebrb inşallah canım sağlıkla kucağına alırsın çok düşünme benim çok korktum birşeydi başıma geldi valla insan kötüyü çağırıyor sanki düşündükçe
Gamzebrb Zeyyyn benim korktuğum tek şey kordon dolanması senin kordon dolandığında mı doğuma aldılar nasıl doğum yaptın
Zeyyyn Gamzebrb 38 haftada planlı normal doğum yaptım sunı sancıyla kordon ve kanalda fazla kalmadan dolayı sanırım bebeğin kalp atışları düzensizdi
Gamzebrb Merveelisa keşke bizim istediğimiz gibi olsa bu tamamen onlara kalmış bişey bide kendi keyiflerini bekliyoruz biciriklerin 😂