Kızlar hamilelikte kaşıntı sorunu yaşadınız mı? Bende 34 haftanın ortasında başladı pütür pütür çıkmaya. Şu an dayanamayacağım boyutta. Doktor karqciğer enzimlerinde bi sorun görmedi. Şu an yaşadığım sorun puppp. Kortizonlu kremle tedavisine başladık 2 hafta o sürülecek ama kaşıntıyı çok hafifletmiyo. Daha önce yaşayan var mı? Kaşıntı için çareniz var mı dayanamıyorum artık. Sirke sürdüm geçirmedi. Kantoron yağı denicem. Bitkisel bişeyler var mı denediğiniz?