Dilekka öğleden beri penguen gıbı yuruyorum zaten asagıya cok baskı var ve sureklı lavoba ıhtıyacım varmıs gıbı canım belım sızlıyor kasıklarımada ara ara sancı vurmuyo vok sıddetlı degıl ama sıddetlenır ınsallh 🙏🏻🙏🏻 Dua okuyorum bol bol kızlar bu gece ınsallah sıklasır bı belırtı gelır