Simgeyuca fazla yüksek degil. Benimki gibi tansiyonunuz. 25 haftaligim. Alfamet kullaniyorum. Zaten bitek bunu icebiliriz gebelikte.
Sınır 14 tansiyonda 16 olursa mutlaka acile gitmemi söyledi doktor.. şuan ilac kullanmama ragmen 13 oluyor bazen.. 6 aydan sonra yükselme olabiliyormuş. Benim doktorum daha fazla yukselmesin diye ilac yazdi. Bide perinatolojiye gönderdi. Ayrıntılı ultrason yapti. 24 saatlik idrar testi yapti. Gebelik zehirlenmesi varmi diye. Iki haftalik tansiyonumu hergün iki kere ölçüp yazdim.