Ya bir kere de şu platform da kimseyi kırmamayı öğrenin ne olacak yani kırınca ? Merak etmiş sormuş kimse doktor değil ki siz eş dostla acaba kız mı erkek mi diye konuşmuyor musunuz aynı durum kadın illaki erkek olsun kız olursa üzülürüm mü demiş. Saçma sapan yorum yapmak yerine yazmamyı tercih edin hepimiz hamileyiz burada herkes kırılgan herkesin hormonu tavanlarda azıcık insaf gösterin. Anlayışlı olun her cinsiyet postunda böyle bi tartışma görmek cidden sıktı artık. Bir insanın hevesini kırmaktan başka işe yaramayacasanız yazmayın her posta yorum yazmak zorunda değiliz arkadaşlar. Yapmayın Allah aşkına.