canimbeybimmm Önceden balık çok severdim ama birden kendisinden ve kokusundan bir tiksinme geldi. Denemek bile istemiyorum. Ailem baskı yapıyor Yemen lazım diye ama nasıl bunu üstümden atabilirim bebek için yemek lazım biliyorum 😢
asdfg3 canimbeybimmm bende çaydan tiksindim 3 aylik hamileyim 3 aydir icmiyorum… umarim yeniden içebilirim
Luliko canimbeybimmm çok tiksindim. Adını bile duymak yetiyor bulantım oluyor. 23. Haftadayım sadece 1 kere yedim onun dışında maalesef.
Nebyaa Hiç de yemen lazım değil. Bende balık yemiyorum etin hiç bir türlüsünü yemiyorum. Vitamin kullanıyoruz o bebege yeter. Mide bulunarak yemek yenmesine karşıyım. Çünkü istemeyerek yediğin şeyleri geri çıkarıyorsun boşa gidiyo
yavuzhan1707 asdfg3 bende içemiyordum ilk 3 bucak ay suan 21 haftalığım herkesten çok içiyorum 😂 umarım sizinkide geçicidir