KezibanUan YusufBetlBulut benimde aynı haftada çok kaşındı 33 haftalık oldum hala kaşınıyo zeytinyağı sürüyorum hafifliyo kaşıntısı canım bu arada büyüdüğünden çatladı heryeri 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Sadece üstleri çatlamadı oda doğuma kadar çatlamaz İnşallah 🙏🏻😃
arenimo Bende ilk zamanlar çok sorun yaşadım bu konuda 🤦🏻♀️ Geçer sanıyordum ama hala devam ediyor 🤷🏻♀️ Sürekli nemli bırak ve kaşımamaya çalış ne kadar çok kaşırsan o kadar fazla azıyor çünkü.