Hem emzirme yastığı hem de bebek otururken destek olsun diye kullanılıyor emzirirken genelde bel ağrımasın daha rahat emzirilsin diye kullanılıyor kullananlar kolaylık olduğunu söylüyor ama bence olmasa da olur ne olacak ki? . Ben almadım arkadaşım verdi kullanırsın iyi oluyor falan dedi bakalım