humasultan3443 Kızlar bugün itibariyle 37 haftalık olduk 2-3 gündür yattığımda karnım çok sert oluyor yani ayaktayken otururken falan sıkıntı yok ama yatınca taş gibi oluyo acıyo sizlerde durum nedir normal mi acaba
TugceTekin123 humasultan3443 bende 37+2 yim benımde çok sertleşiyor bebek bir yere toplanıyor bugün kontrol ve nst vardı bi sorun çıkmadı
Edaaltintass humasultan3443 normalmiş canım o sertleşmeler kasılmaymış aslında, doktorum rahim doğuma hazırlanıyor demişti bana bende 37+4üm
humasultan3443 TugceTekin123 o zaman normal galiba cuma kontrolüm var ama o vakte kadar bekleyemedim bi sorayım dedim 😳
humasultan3443 Edaaltintass hazırlansın bakalım başımıza neler gelcek 😂😂🤦🏻♀️😳 rabbim sağlıkla kucağımıza almak nasip etsin hepimize