Serrammm Plesantada 4 cm kist olduğunu öğrendim 18+3 haftadayım bu durumu yaşayan duyan var mı?Doktorlar da takip edicez diyorlar başka birsey yapılmadı.
Beyzasevim Serrammm bende de kist var canım ama plesantada değil rahmim de 35 haftalık hamileyim şuan 20 cm ve sezeryan olucam (zorunlu)bebek büyüdükçe o kistte büyüyo patlama riski oluşturabiliyomuş ama bebeğe bi zararı olmuyo inşallah senin ki yakın zamanda kaybolur
Serrammm İnşallah plesanta bebeği besleyen organ olduğu için gelişimi etkilenmez umarım allah korusun oksijeni kesme durumundan korkuyorum duyulmamış birsey resmen
Beyzasevim Serrammm doktorun gene ilerleyen zamanlarda bilgilendirir seni diye düşünüyorum ama inşallah bi problem olmaz