Gizemyldrm kız senin 2 yine biz napalım 🤣 yakın olsa Doğumun Eminim farkedersin hele bir de normal sanırım ☺️ Sorunu bilen biri cevaplar inşallah ama ben sana sorayım😏 bebiş Doğum kanalında mı yada ne zaman girmesi gerekiyor 37+5 oldum bende ili gün önce kontrolüm vardı doktor senin Doğuma daha çok var üzgünüm miden hala taş gibi bebiş normal Doğum pozisyonunda ama hiç aşagı İnmemiş daha yavaş yavaş inecek alnını kanala sokacak 41-42 bulur muhtemelen dedi🙄