Ozgamzeoz geçmiş olsun cnm bn bir sene sonra oldum ama düzensiz oldu bı korunuyorduk bir korunuyorduk kurtsj olduktan sonar biraz piskoljim bozuldu bide çalışıyordum çok üstüne düşmedik olur yada olmaz gibisine sonra bir sene geçti hamile kalmıştım bilmiyordum doğum günüm olduğu gün düşük yaptım 😔 bir kaç hafta geçti doktor denemek isterseniz 6 ay sonra dedi ama biz kafamıza göre baktık oda 1 sene sonra hamile kaldım şimdi bebeğim 11 aylık çok şükür rabbim olmayanlara versin sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin hepimize inşallah 🤲🌺