Kızlar 33+5 im 5 gündür hastanedeyim 33 haftalıkken dogumum basladı nstde sancılar ciktı acklgm 4 cm oldu ilac ve serumlarla durduruldu ciger gelistirici yapıldı doktor dogumu bekliycez dogum yapmadan ckamazsn dedi altan muayne ettikleri icin lekelenmem oluyordu muayne sonrası ama en son dün bakıldı bugün bakılmadi ve lekelenmem tamamen kesilmisti normalde bugün de yok ama 1 1 bucuk saat önce lavaboya gittigimde afedersiniz sümüksü bi akıntı geldi pembemsi bi lekeyle sadece peceteye onun dısında baska leke de olmadı nişan olabilir mi bu sizce ? Nasıl bir sey nişan ?