Meralsert42 Kizlar mrb 9 .haftaya girdigimden beri ayaga kalkinca kramp giriyor rahim kismima acaba yasayan varmi birda sağ tarafimda baski var gibi sanki hafif igne batmalari oluyor
Eda0007 Meralsert42 benimde oluyordu 8 gibi başladı 11. Haftadayım hala oluyor yataktan inerken bile iğne batması gibi oluyor kasığım
M-naz90 9 Meralsert42 9+2 yim şimdi şimdi hafif batma gibi bir durum var korktum ama sizdede varsa bişey olmaz heralde oturduğun yerde oluyor ama benim
Junebaby Meralsert42 ben de 9+4teyim ☺️bugun dedigin gibi agrilar basladi kivrandirmadigi surece boyle agrilar olabiliyormus
zeymoms Meralsert42 o haftalarda ben de yaşadım ani hareket yapmamaya çalış dinlenmeye çalış ama normal bunlar kanama olmadığı sürece
M-naz90 Meralsert42 kötü düşünmeyelim bebişlerimiz büyüyor diye oluyordur diyelim 🥰 güzel şeyler olsun inşallah
Emsedem Benimde oluyor demekki normalmiş kasigimda baskı sağ kasikda iğne batması gibi anlık oluyor bebislerimiz buyuyorsa 🤲🤲🤲
Suskunfstk51 8+4 üm kasik ağrim hergün oluyor çok ayakta duruncada bel ağrisi yarin kontrolüm var bakalim