ayseegell Elenim benimde son 55 gün hergün dua ediyorum artık hızlıca zaman geçsin kucağıma alayım hemencik diye 🙈🙏
DemetF Elenim son 46 bizimde bana zaman çabuk geciyor ailemin yanindayim hergun bir olay yasiyoruz sağolsunlar :) Sanki 38 de bebem gelecek gibi hissediyorum nedense
Annesininbitanesi1 Elenim Aynen öyle ya herkes bu haftalarda sabırsız eşim bile benden daha sabırsız gel artık diyip duruyor 😂😂
ayseegell Elenim hayırlısı olsun Sağlıklı olsunlar nasıl olduğunun önemi yok açıkçası hemencik zaman geçsin kucağımıza alalım inşallah 🙏🥰
_yagmurcuum_ Bizim son 35 aralık 14 diyor uygulama ama doktorum kasım sonu bekliyorum dedi belirsiz bir heyecan sürpriz yumurta gibi🥺
DemetF Elenim olay derken iste aile ici evdekilerin dertleri babamdan dolayi biraz sikintili evimiz. Bir iki defa sancim oldu oyle olmuyor benim hisselerim sanki 38 de gelecekmis gibi hissediyorum
Elenim DemetF benim evde ayni kuzum sıkıntı li dun yatisim yapıldı az sancım vardı ciğer geliştirme yapıldı bebege millet için çocuğmdan olucam en ıyısu goursmemek
DemetF Elenim ole yavrum once bebegin gelir.Bebegini dusun sen.Annem kardeslerim bana cok iyi bakiyor doktorumda burda oldugu icin ben mecbur kaldim gitme imkanin varsa git huzurla bekle dogumunu 🙏🏼