Bende tüp bebekle 3.denemede hamile kalan bir anne adayıyım. İlk 12 hafta çok dikkat ettim. Ama bahçeye çıktım yarım saat yürüdüm, çok uzun mesafe olmasa da gezmeye gittim. Doktorum süpürge, çamaşır&bulaşık makinesi yerleştirmek, eğilmek, kalkmak yasak dedi. 12.hafta kontrolde cinsiyetini öğrendik sonrasında yavaş yavaş başladım. Şimdi herşeyim normale döndü çok şükür.