Busraferdi7 Tesekkur ediyorum ❤️
Ya Eli ayağı sağlam sağlıklı olsun önemi yok ama insan merak ediyo işte Allah da biliyo ya eşim de bende erkek istiyorduk bende rüyalarımda hep erkek bebek görüyordum içim de hep hissediyorum hiç kız hissetmiyorum erkek olacakmış gibi hissediyorum ama sağlıklı olsun yeterli ilk çocuğum olacak Allah nasip ederse ikinci hamileliğim ama ilk gebelik boş gebelikti düşük yaptım kürtaj oldum o yüzden de biraz heyecanlı biraz meraklıyım biraz da tedirginim açıkçası