iyxtviycutxut Miğdem de canım da yemek istemiyor ama sanki çocuk acıkmışta açlıktan karnımda kıvranıyor gibi değişik ağrılar hissediyorum karnımda nedeni çocuğun acikmasi mı yoksa başka birseymidir bunu yasayan anneler vardır belki bilmiyorum daha 12+4 üm
alparslanannesii1661 iyxtviycutxut gaz sancisi olabilir bu süreçte bebek sizin depolarinizdan besleniyor zaten korkmayın
iyxtviycutxut alparslanannesii1661 inşallah öyledir ilk 3. Aya kadar depodan besleniyor ama 3. Ayı geçince geri şüphe düştü korktum gaz sancısı gibi birşey de değil ilk.gebelik olunca bilemedim geri de rahatladım yine de yorumlardan saolun ☺️🕊️
alparslanannesii1661 iyxtviycutxut bende cok endişeliydim kalbinizi ferah tutun Rabbim sağlıkla kucağımıza almayi nasip etsin😍🌼