Tazeanne0134 kurabiyemmmm valla canım 1 paket depend 1 pakette baby me lohusa pedi almıştım ikiside bitmemişti
2-prensesannesiii kurabiyemmmm 1 paket aldım yeterli ama normal doğum yapacaksanız depend takın hastwnede verdiklerinden benim kanamam tasmisti hep 🙈
kurabiyemmmm Tazeanne0134 o zaman 1 paket depend alsam yeter sanırım. Zaten hastane pamuklu sargı bezi veriyor yeter umarım. Daha öncede doğum yaptım ama hiç hatırlamıyorum kanamam ne kadar sürdü diye 😅
Tazeanne0134 kurabiyemmmm valla 50 gün sürmüştü bunda ne zaman biter bilmiyorum ama 1er paket alacam inşallah duruma göre bi daha alırım
kurabiyemmmm 2-prensesannesiii ben sezaryen olmuştum benimde ilk aşama kanamam çok olmuştu hatta dependdense hastanede verilenler daha iyi korumuştu ama eve geçince depend kullandığımı hatırlıyorum 🙂
annembabam Herhalde l beden almak mantıklı ben normalde xs s bedenim , 27. Hafta 57 kg .genel olarak m küçük gelir gibi okudum yorumlarda . Bugün araştırdığım konulardan biriydi benim de 👯♀️🙏🏻
kurabiyemmmm annembabam ben şuan 24. Hafta 67 kg yum L beden düşünüyordum kafam karıştı şimdi gidip L alacaktım.
Tazeanne0134 fuunda_3 gayette güzeldi ve bana o kadarı yetmişti sonra adet olaya başladığım ilk zamanlar çok kanamam olduğu için o zamanda onları kullandım genelde akşamları 2.ye de inşallah aynı şekilde alacam inşallah
Sogancik kurabiyemmmm Canım ben 65 ile doğuma girdim. Boyum 165. L beden aldım. Tam geldi. Çok rahattı. 1 paket 9lu olandan aldım yetti. Kaldı bile. Benim sezeryan doğumdu ama. Normal doğumda daha çok gerekebilir.
kurabiyemmmm Sogancik çok teşekkür ederim ben o zaman xl alayım 1.67 boyum ve şuan da 67-68 kiloyum galiba doğuma 70 i geçerek girerim.
Ozlem2206 kurabiyemmmm ben xl alıcam 9 adetli olanlardan iki paket almayı düşünüyorum toplam 18 adet yeterli olur sanırım sonrasında pede geçiş yapıcam