Evcimik12 36+0 günlük hamileyim bugün kontrolde plesanta da yaşlanma olduğunu söyledi doktorum et süt yoğurt bol bol tüketmemi istedi böyle olup sağlıklı doğum yapan var mı 🙏🏻
Bskaymazz1 Evcimik12 38 haftalık hamileyim 34. Haftadan beri plasenta da yaşlanma varmış ama bebek besleniyor sıkıntı yok dedi doktorum çok şükür sağlıkla gelsinler inşallah 😇
Nimet16 Bende şuan 37.4 teyim haftaya doğum yapacağım doktorum yavaş yavaş plesantan yaşlanmaya başlamış dedi bakalım son kontrlm perşembe ne diyecek
Evcimik12 Nimet16 inşallah hayırlı güzel haberler alır bebişinizi sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız
Evcimik12 Nimet16 peki doktorunuz beslenme şekilleriyle alakalı bişey söyledi mi veya bir tehlikesinden bahsetti mi
Nimet16 Evcimik12 hayır normal dedi doğum zamanı karşılaştığımız bir durum dedi bol bol et balık süt yogurt ye güzelce kuruyemiş ye yat dinlen dedi benim zamanım geldi herhangi bir sıkıntı da yok şükür
Evcimik12 Makif2112_ banada bugün doktorum 28 kasıma gün verdi ama o günü bulucağını sanmıyorum dedi en azından 36 haftamı hayırlısıyla atlatsam 🙏🏻