Rbsb1803 ben 15den beridir hissediyorum şuan 18+2 ilk haftalar kelebek kıpırtısı kadar hafifti ama yinede çok rahat hissediyordum 16 17 de çok fazla hissetmeye başladım bildiğin içerden tık tık tık beni dürtüyor gibi 🤣 ama bu 18.haftada çocuğuma bi sakinlik geldi ilk haftalardaki kadar hafif hissediliyor enteresan yani