Matematisyen Merhaba kızlar, dün e bebekten yenidoğan Zıbınları aldım hellobaby beyaz bodylerden, ama gözüme inanılmaz küçük göründü, acaba ben mi tam anlayamadım boyutu, yoksa cidden ufacık kalıplar mı? (50 cm yaZıyor bu arada)
Zeynepp97 Matematisyen Bende aldım ama 3 tane yenidoğan sadece gerisini 3 ay olandan aldım çabuk büyüyor falan diye 3 ay tercih ettim
deletedmom87894 Matematisyen evet canım bende almıştım çok küçükk ya sanki 1 kere gitcek bdaha giyilmiycek gibi☺️
EsengulC Matematisyen oğlum 47cm doğdu bende e bebekten onlardan aldım ancaoluyor bi kaç ay kullanırsınız merak etmeyin ve küçük görünüyor çünkü bebişler de o kadrcık oluyor ben eve ilk geldiğimiz gün üstünü değiştiremedim korktum minicik diye komşum yardım etti😊
Matematisyen Bana da çok ufak geldi ama almış ta bulundum, 5,6 tane, kış bebeği diye hemen kurumaz dedim , gerçi 3 ay yazandan da aldım ama acaba yenidoğan olanları değiştirsem mi bilemedim
Beybisininannesi Matematisyen bebekler zaten 50-55cm cıvarı dünyaya gelir Aldıysanız 3 tane kalsın ilk günlerde giydirirsiniz Sonrası için daha büyük beden almaya tercih edin Şahsen ben öyle yapcam Şu an 2 uzun kollu zıbın 2tulum 2tane 5li hastane çıkışı 0-3ay aldım Ebebekten 3 5 tane daha iç zıbın alırım Elimdekileri çevircem içine sığmayana kadar Bebekle evde defile yapcak halimiz yok 😂 Gerisini hep büyük alcam büyük büyük giydiririm bir sürede
Didem19 Matematisyen Bende ilk bebekliğinde bir sürü yenidoğan zıbın almıştım. Ama hepsini 3 ay da olsam olurmuş. Bence bir iki tane ayırın gerisini mağazada değiştirin