Kızlar benim bağırsak sorunum aşırı fazla ve ayda en fazla 1-2 kere tuvalete çıkabilirim. Şuan gebeliğinde katmış olduğu kabızlık ve gaz aşırı ağrı yapıyor kayısı çayını çok kullanırdım ve bi tek o sayede tuvalete çıkardım gebelikten önce. Bugünde kayısı çayı içtim ama sonradan aklıma geldi internetten bakmak herkes ayrı bişey yazmış kayısı çayı gebelikte riskli midir ?