Minnikkuzuuu Kızlar test bugün çıkmış hastane uzam bikaç gün sonra gidicem bilgisi olan yardımcı olabilir mi? Papp-A 3.74 F-BHCG 23.78
aysnrsvs Minnikkuzuuu Benim de sonucum çıkmış Papp- a 1.44 Fb- HCG 15.4 değerler düşük risk yazıyor raporda
Seymaben Minnikkuzuuu e nabızdaki sonuçtan bakılmıyor doktor e nabızdaki sonuçlarınla ultrason görüntülerini karşılatırıp rapor hazırlıyor
alparslanannesii1661 Minnikkuzuuu raporu olacak onun o rapor önemli oda e nabizda gozukmez doktorunuzdan alacaksınız
aysnrsvs Minnikkuzuuu resim atmayı bilmiyorum ama gittiğim hastanenin tahlil sonuçları bölümünden hem kan sonuçlarını hem ikili tarama raporunu gorebildim raporda kan sonuçları da var zaten
Minnikkuzuuu Seymaben hıııııı ya farklı şehirde verdim testi o zaman annem ilgilensin ben bilmiyordum böyle olduğunu
Seymaben Minnikkuzuuu bence testi verdiğin hastaneyi ara belki senin olman gerekli olabilir annene anlatmayabilirler çokda emin değilim ama bilemedim🌸
Minnikkuzuuu Seymaben İstanbulda verdim testi ama orda değilim artık, o yüzden bi sonuca varamazsak burda özelde yaptırırım bida artık ❣️