Gzmysf1608 Günü aldık 38+6 da doğum olacak çatı muayenesi oldum söyledikleri kadar korkutucu değil kastım kendimi boşu boşuna saniye sürdü zaten aklınıza kötü şeyler getirmeyin🥰
Merakliduygusal Haftaya sezeryan tarihi aldık bizde ama muayene olmadım ben, yapmadı doktorum Gzmysf1608
Gzmysf1608 minikanne- valla bugün asistana sordum herkese yapılıyor mecburi dedi bizim bebiş yukar da aşağı inmiyor galiba ben kadar yukar da olduğuna baktı 😊
ebru_d_ Bende 39+5 oluyorum yarın inşallah, spinal sezeryanla olacak doğum inşallah kolay ve sağlıkla atlatiriz 🙏 bana da cati muayenesi yapilmadi hiç