Arkadaşlar benim doktorumun kendi kliniği var bir hastanede görevli değil. Doğum İçin hastane seçeceğim o da oraya gelecek. Ona sormadım ama kafama takıldı şimdi biz doktorumuza ayrıca ücret ödeyecek miyiz yoksa sadece hastaneye mi ödeyeceğiz ücreti?