Calisananne25 tıs tıs 😆😆😆
Penguen gibide yürüyomusun . Ben bilerek yapıyolar sanıyodum bekarken. Meğersem istemszce oluyomşşş 🤭
Peki ya memelerinde sarkıp garip bişey oldumu 🙈🤭😆🤣 bide uzanıyorum rahat etmiyorm otryorm oram buram şişiyo. Yürüyorm belim ağrıyo. Sende de var dimi. Çorap giyemiyorm ,kamburlaştım. Diş etlerm çok kanıyo en zoruda bu çünkü gece baya sıkıyomuşum onu farkettm