Pelinssoglu ben almayı düşünüyordum ne olur olmaz bulunsun dıye bı arkadaş verdı kızım yoğun bakımda yatınca çok işime yaradı kullandım bı kaç hafta hem sütümde keıslmedı sonra gerı verdim şuan almayı düşünüyorum kızım çok göğüste durmuyor çünkü bıberon alıyor 🥴 bence uygun Fıyatlı alın bulunsun bellı olmaz gerekebılır veya sütünüz çok ıse sağıp dolaba atarsınız