Ben henüz o evreye gelmedim ama etrafımdaki hamile arkadaşlarımdan bildiğim kadarıyla gidilmesi gerekiyor bebeğin kalp atışlarına bile bakılıyor düşme var mı doğuma hazırlık ne durumda sancınız var mı yok mu. Mesela bazen sancı oluyormuş ama anneler hissetmiyormuş bunun gibi durumlarda gerekli. Gitmelisiniz bence de :)