Pammuk deletedmom87894 aşı olanması gerektiğini söylüyor ama kendisi ilk 3 ay için önermiyormuş ki ilk üç ay için hiç bir ilacı önermiyormiyoruz dedi
Pammuk deletedmom87894 ben oldum bende öyleydim 30. Haftamda oldum ilk dozu ikimciyi doğumdan sonra olacam çünki 2 ay önce atlattım