BuFi2012 canım açılmama çol akıntı sebep olmuş olabilir dedi doktor . Belime ağrı girmişti geçmeyince gittim doktora açılman var dedi bi kaç gün yattım hastanede. Bebek Doğum pozisyonunda fakat prematüre bebekleri normal Doğum yaptırmıyorlar diye biliyorum Allah korusun şimdi olursa sezeryan olur