Sehererol Kızla dizinde sabah uyandığınızda elleriniz ayaklarınız sisiyomu ben sabahları uyanınca sanki el parmaklarım kırılmış gibi ağırıyo yumruk yapamıyorum o derece sis oluyo çok ağrı yapıyor neler yapıyorsunuz geçmesi için🥺36+2 bu arada
Merve2697 Sehererol 38+4 üz aynı problem bendede var elimi açıp kaparken ağrıyor ödem de var ellerim poğaça gibi oldu😅 kapatıp açarken parmak kemiklerim acıyo
Burcu-112 Sehererol 37 haftadayım bende yaklaşık 1 aydır çekiyorum bana sıcak suya sokmak iyi geliyo gün içinde açılıyo ama her sabah aynı sızıyla uyanıyorum artık alıştım çok tatsız bişey sıcak suda bekletmeyi deneyin
Sblatc Sehererol bende 36 haftalığım bi kaç haftadır belki daha fazla ellerim şişmeye başladı aynı şekilde ve sabahları şiilikten mi bilmiyorum uyandığımda kollarım karıncalanmış oluyo demliği falan zor tutuyorum ilk saatler bi kaç saate birqz normale dönüyo
Sehererol Burcu-112 Bende hemen gidip soğuk suya koyuyorum kendimden şüpheleniyorum hatta bir yere vurdum da parmağım mi kırıldı acaba diye😬
Gokce91 Doğumdan hemen sonra geçiyor😊 eve geldim 7 kg gitmişti, bir kaç gün sonra yine kilo verdim her şey düzeldi
Sehererol incisu Hic fark etmiyo malesef son haftalarda tüm hamilelerde olabiliyormuş doktorum öyle dedi
Cilekliruyam incisu böyle ellerini açıp kapatırken kemiklrin ağrıyo hatta açıp kapatamıyosun. Kapatınca açamıyosun elini açınca kapatamıyosun öyle söyliyim sanki böyle kireçlenmişte açılırken kemiğin ağrıyo
bukbuk_bjk Sehererol tuzu kesin suyu bol tüketin özellikle sabah uyandığınızda 2-3 bardak İçin faydası olur🙏