esleminannesi_ https://resimyukle.io/r/yh7bNn5IB2 Kızlar sancın var dediler ve alttan muayene ettiler iki cm açıklık varmış doktorum da haftaya persembeye sezeryan vermişti zaten suan devlete gelmiştim doğuma az kaldı bi görüneyim kilosuna baktırayım diye
Enisermgl Sancılarınız var normalde 70 üzeri sancı sizin 100 olmuş ve düzenli olmuş Acaba acı eşiğiniz fazla mı hissetmiyor musunuz
esleminannesi_ Enisermgl bilmiyorum ki canım heralde agri esigim fazla tabi agri var ama dayanılmayacak tarza degil. Doktorumla görüştüm sancıların başlamış dedi yarın da nst cek persembe aç karna gel ben bi duruma bakayım olmazsa cocugu alırız dedi
Enisermgl esleminannesi_ herşeyin hayırlısı olsun Ne güzel kavuşacaksın yavruna öyle düşün Yat dinlen bol bol Darısı başıma 😂