tugbadugan0000 Kızlar dün aşı oldum bugün hiç halim yok biraz üşüyorum bide sanki heryerime iğne batıyo gibi, aşıdan sonra böyle olan varmı yoksa yan etki mi yaptı bana? 😔
_edaa Benim ilk dozda da çok üşüme yapmıştı doktorum aşıdan olduğunu söylemişti ama iğne batma hissini bilmiyorum. Kendinizi yormayın dinlenin bol bol meyve yiyin, şifa olsun insallah 🙏🏼