Pelinssoglu Kızlar göğüs ucu yarasından korkuyorum açıkçası, gümüş kapak , göğüs pedi, lonsinoh göğüs ucu kremi aldım. Tek almadığım ürün göğüs kalkanı. Sizce faydalı mı kullananlar memnun kaldılar mı??
Elfelf475 Pelinssoglu bu ürün fazla sütü biriktirmek için kullanılıyor ben doğum yaptıktan sonra sütüm çoğalınca ziyan olmasın diye aldım ve kullanıyorum Onda birikeni poşette biriktirip buzluga atıyorum hasta falan olursam diye yedekte kalsın sütlerim 🌸
Elfelf475 Pelinssoglu ya bende var ama ben elle sıkıyorum cunku pompa iki üç ay sonra yetmez dedi ablam zaten akma da yapmıyormuş birkaç ay sonra Şimdi bebek emmezse beni iki saat memeler sertleşir akmaya başlıyor ben bu kapakları koyup içine süt biriktiriyorum Bebek bir göğüsü emerken de digeri akıyor yine bu kapakları koyuyorum