Neslikra06 Ikili test sonucum free beta hcg 21.8 PAPP-A 3.38 Çıkmış anlayan var mı acaba hastane kontrolüme 2 hafta var daha
deletedmom87894 Neslikra06 benim betam64,4 çıkmış papp-a da 1243 çıkmıştı betam çok mu yüksek size göre iyice nerak ettim vallahi
Somerkadir4 Neslikra06 doktorun arayıp bilgilendirmedi mı aramadiysa sen ara cnm. İnsan nasıl bekler o kadar kendi kendine çözmeye kalkma
Cokistersengelerbence Neslikra06 grafik şeklinde tablo veriliyor. Ona göre yorum yapılıyor maalesef değerlerden çok da birşey anlaşılmıyor. Bahsettiğim grafik şeklindeki tabloyu da testi yaptırmış olduğunuz hastaneden alabiliyorsunuz.
Neslikra06 deletedmom87894 anlamadım ilk gebeliğimde yaptırmadım bu ikinci hiç bişey de anlamıyorum neyse bekleyeceğiz iki hafta daha