Canmyavrumm kendinizi yormadan icinizi ferah tutup yapın ağrı sancı vs olursa dinlenirsiniz ya da aksi bir durumda doktorunuzla haberleşirsiniz riskli bir gebelik değilse ve doktor bunu söylediyse yavaş yavaş halledin ama tabiki jendinizi dinleyin eger bir sknti olursa birakin , biz bebek düşündüğümüz aynı ayda hamile kaldım sonrasında öğrendim minigi , 2 senelik evliyiz 2 senedir evdeydim öncesinde çalışıyordum 5 yıl çalışmıştım kendi meslegimde sonra dinlenmek istedim evdeyken uygun bir iş bulunca değerlendirdim ama ogrendimki minik bir beden varmış bende tabiki bilmiyordum o zamanlar yeri geldi uzandım bazen ağır kaldırdım çok şükür dedim sonrasında öğrenince koruyan rabbim korudu 3 ay dediğim gibi normal rutin temizlik yaptım cam kapı tabure ile sildim biz evimizi tadilat yaparken düğün öncesi eşim balkonu olmayan camları çift acilir kanat yaptırdı içe açılıyor bana kolaylık olsun diye, zaman zaman eşimle de sildim , balkonu olan camları da tabureye binip siliyorum ama bu aralar silmedim yağmurlar çok oluyor diye tabi battı camlar ama artık doğuma yakın, bende gün gün yapiyorum mezela cam kali 1 gunde yapıyordum sonrasında mutfak dolapları iç dis ayda bir siliyorum onları da 1 gun de yapıyordum yavaş yavaş, banyo da aynı şekilde tabi bu işlemleri şuan yapmıyorum sadece sil supur toz al gunluk isler yapıyorum yük ağırlaştığı için 🙏 Diyen olacaktir aman yapma egilme uzanma diye siz kendinizi kontrol ederek gittiğiniz sürece inanin her şey yolunda gidiyor kendimden biliyorum 🙏🙂 suan hava cok guzel bende astım camasirlari koydum sabahtan yemegi ocaga simdi sil supur toz al aksama misafirlerimiz var 🙏