newbabyno2 bizimde beyni su topluyordu kafası büyüyodu. Bana zararı olur diye söylendiği için biz sonlandırdık. Bana kürtajda yapıldı içeride parça kaldığı için. Bn genetik test falanda yaptırdım. 8 ay korunduk istemedim. Korunmayı bıraktıktan sonra ilk seferde hamile kaldım🙏🏼